Saturday, October 8, 2011

Serangan hendap dari musuh semulajadi.

Oh my fucking god,aku kene serang dengan musuh yang aku tak boleh terima menjadi kawan sampai mati,kerana aku benci tengok muka SIAL itu,dia sangat ngeri dan pernah merosakkan perasaan gembira aku dan dia juga pernah ganggu aku sama makan dan tidur.SIAL betul dia ni,dia adalah musuh ketat aku smpai bila-bila dan aku rasa nak tumbuk muka dia bila aku jumpa dia dimana-mana tempat walaupun ada polis depan aku(kalau aku berani),aku tak kira sebab dia telah buat aku susah hati untuk melakukan segala aktiviti malam aku.aku juga akan membunuh dia tak kira apa undang-undang negara ini,aku tak kisah dengan segala amaran pihak berkuasa sebab dia akan membuat aku malu dan segan bila dia muncul dan aku sedang jalan dengan awek dan kawan-kawan yang lain,walaupun dia dia ada 10 meter jauh dari aku bila aku nampak aku kan lari untuk tidak berjumpa dengan dia dan dia adalah:
                                                cik 'fucking' lipas yang sangat ngeri dan hodoh

No comments:

Post a Comment