Friday, October 7, 2011

Percutian sementara(30minit)

Sebentar tadi kami berenam berjalan dan melawat pantai di kawasan MELAKA untuk menghilangkan tekanan dari segi belajar mahu pun dari segi perribadi(kekasih,keluarga,dan pelbagai).Bagi aku lebih banyak masalah tentang K dan F.tentang B aku kurang tekanan kerana aku mempunyai rakan yang ramai untuk memberi semangat yang tinggi.Berbalik pada percutian tadi kami hanya mengambil masa setengah jam untuk menenagkan perasaan yang BARAI dan KUCAR-KACIR itu sebenarnya masa tersebut tidak cukup untuk kami bertenang dan boleh untuk gembira semula.Itu adalh percutian yyang bermakna untuk kami yang akan menghadapi test II pada esok harinya dan test ini amat susah dan tegang rasanya bila ditaksif dalam ungkapan.Kami juga telah berjaya melakukan perubahan dari segi makan dan tidak hanya makan di PAK YA lagi,kami semua makan di kedai yang tidak pasti namanya  dan beru perasan masa kami balik(tak kisah kalau ianya tak wujud)kedai tersebut telah membuat masakan yang cukup BANGSAT bagi percutian ini.
kami sempat bergambr bersama sebentar tadi saksikanlah:
                                               (fazely,eddie,dan apui)
ada satu lagi sisipan gambar saksikan:

                                            (fazely,apui,aim,ja'ah hassan,dan ferdi tajuddin)

(VIVA LA PUNK)

2 comments:

  1. saya rasa penulisan awak bagus
    tapi saya tak puas hati dari segi cerita itu
    terlalu pendek...
    harap boleh di panjangkn lagi ya....
    apa apa pun,,wish u luck for test 2...
    soooollleee soooolllllleeeeeee!

    ReplyDelete
  2. hahha.terima kasih,saya juga suka cari penulisan makian awak tu.ia telah banyak beri saya idea baru dan saya telah kerluarkan cerita baru di blog saya,sila beri komen anda..

    ReplyDelete