Friday, October 7, 2011

Aku bukan dalam senarai(artikel kembar aku)

Setelah lebih setahun aku di jadi 'berader' yang sulu aku kerap di text dan di tanye pelbagai cerita dan akhirnya AKU BUKAN DALAM SENARAI lagi dan aku di pinggir.dulunya cerita macam-macam dan aku the only one katanya.memang benar only one yang terpinggir nasib aku usha2 kalau tak aku tak tahu la cerita ini,dulu aku terpampang kat situ agak besar juga gambar aku.di akhir cerita,aku di pinggirkan macam ini:
                                           (walaupun tiada kaitan dengan cerita di atas)


HANCUR MUSNAH SEMUA IMPIAN KELUARGA SI LAHANAT

mereka telah membuat si lahanat ni dibenci oleh keluarganya dengan menceritakan segala keburukan dan kejahatan yang telah di lakukan oleh si lahanat.Dulunya si lahanat ada lah kebanggan keluarga dan sungguh diharapkan untuk menjaga segala nama baik keluarga dan dia yang akan menghantar semua orang tuanya ke tanah suci itu yang di harapkan oleh keluarganya.Selepas beliau habis belajar bermula era KEHITAMAN yang amat ngeri dan memalukan..Si lahanat telah memulakan tradisi kejahatan dengan menjual semua dara-dara yang dia kenal ke pusat pelacuran dan beliau juga bekerja di sebuah syarikat yang besar namanya di negara.Hanya selepas 2 tahun bekerja dia telah menghantar org tuanya ke tanah suci dan dari situ nama dia telah di angkat sebagai anak yang sangat baik dan ingat jasa orang tuanya.Selapas orang tuanya berangkat ke tanah suci,orang tuanya telah menerima beberapa bencana  kecil di sana dan anaknya disini amat dengan limpahan rezeki syaitan yang dimilikinya.selepas orang tuanya pulang ke tanah air dan selamat sampai dengan baik dan orang tuanya anggap anaknya baik dan sungguh hebat.Setelah 5 tahun semua kerja setan telah si lahanat buat dan semuanya terbongkar dengan tertangnya si lahanat dengan pihak berkuasa tanah air yang sangat cekap,dan dari situ semuanya telah di ketahui oleh keluarganya dan ibubapanya sangt hampa dengan perangai anak emasnya itu.dan keluarga si lahanat telah malu besar dengan apa yang berlaku dan keluarga silahanat telah di cemu orang orang kampung(biasalah orang melayukan)dan akhirnya ibunya meninggal kerana sakit jantung atas perbuatannya itu.Akhir sekali,keluarga silahanat telah berpindah ke kota raya kerana malu dengan orng kampun.Si lahanat pula telah di hukum penjara 30tahun dan denda 30K oleh mahkamah.
-sekian terima kasih pukimak semua-

No comments:

Post a Comment