Saturday, December 25, 2010

Berjumpa selepas sekian lama tak jumpa la...

Dalam suasana meriah adik-adik saudara aku ingin kembali ke sekolah,aku telah di dengarkan dengan satu berita yang hebat dan manis bagi aku.Berita itu telah di sampaikan dalam mimpi yang indah aku,wah.mimpi aku itu adalah adik-adik saudara aku ingin membeli barang sekolah di mana bunga aku bekerja,tiba-tiba telah timbul satu suasana yang sangat meriah dalam hati macam ada parti liar la kata nya.
weeee~
Tepat jam 5.21 petang kami semua keluar pergi WARTA dimana bunga ku bekerja(wah bunga lagi ni kan)
semasa kami jumpa perhhhh,telah timbul satu perasaan yang hebat dan pantas telah membuatkan rindu itu hilang buat seketika dan sungguh indah.
hahai...
Walaupun sekejap tetapi setiap saat sangat power la juga sebab sudah 6bulan tak jumpa,ish,sukar nak di gambarkan lah.dah macam dalam filem pari-pari tadi.
                                 (gambar hiasan)

2 comments: